06.01.2022
Звіт про стан розгляду запитів на інформацію органами обласної прокуратури впродовж 12 місяців 2021 року
На виконання п. 10 ч. 1 ст. 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» Чернівецькою обласною прокуратурою узагальнено стан розгляду запитів на інформацію, в результаті чого встановлено наступне. Загалом до органів обласної прокуратури впродовж 12 місяців 2021 року надійшло 111 інформаційних запитів, що на 35 або 46,1% більше, ніж за аналогічний період попереднього року. Розглянуто 102 запити. У порівнянні з минулим роком їх кількість збільшилась на 41,7 %. Надано інформацію на 94 запити. Відмовлено в задоволенні 1 запиту. Надано роз’яснення по 7 запитам. Надіслано іншим розпорядникам 9 запитів, у тому числі підпорядкованим прокурорам 3. Відділом організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів обласної прокуратури, з урахуванням інформації наданої іншими структурними підрозділами апарату обласної прокуратури, розглянуто 93 запити по суті, 7 надіслано іншим розпорядникам. Прокурорами окружних (місцевих) прокуратур розглянуто по суті 9 запитів, з них Чернівецькою – 8, Дністровською – 1. З розглянутих по суті запитів найчастіше по області запитувалася інформація з інших питань – 61, кадрових питань – 24, з питань досудового розслідування – 14, з питань підтримання публічного обвинувачення в суді – 2, з питань представництва інтересів держави в суді – 1. У розрізі суб’єктів запитів на інформацію більшість запитів надійшло від фізичних осіб – 103, від громадських організацій - 3, від інших юридичних осіб – 5. Щодо способів надходження, то упродовж звітного періоду переважна більшість запитів надійшла електронною поштою – 80, письмово – 31. У всіх випадках відповіді на запити надавалися письмово поштовим відправленням або на електронну адресу запитувачів. Рішення про відстрочку в задоволенні запитів органами обласної прокуратури не приймались. Усі запити, які надійшли до органів обласної прокуратури, розглянуті в строки, визначені ч. 1 ст. 20 Закону, – упродовж 5 робочих днів. Запитів, на які згідно з Законом відповідь надається протягом 48 годин, не надходило. Відділ організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів |
кількість переглядів: 517
|